Acest site este proprietatea S.C. Smart Interiors SRL denimita in continuare Keyla Children’s Boutique, societate comerciala de nationalitate romana, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/88/2018, avand cod unic de inregistrare RO 38681694, cu sediul in Str. Narciselor nr 8, Rosu, Ilfov 077042 si functioneaza conform legislatiei române in domeniul sau de activitate numita in continuare Vanzator.
Magazinul online operat pe internet la adresa www.keyla.ro este detinut de SC Smart Interiors SRL iar clientul poate contacta entitatea care detine magazinul astfel:
- telefonic, prin apel la 0733.441.655;
- prin e-mail la: contact@keyla.ro
- prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online www.keyla.ro
Keyla Children’s Boutique isi desfasoara activitatea prin intermediul site-ului www.keyla.ro sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor Termeni si Conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul site-ului nostru, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii.
Drepturi asupra Conținutului (Copyright)
Intregul continut al site-ului www.keyla.ro , incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, texte, imagini, grafice, butoane, elemente de grafica web, simboluri comerciale, continut multimedia, scripturi si orice alte date, este proprietatea exclusiva a Keyla Children’s Boutique (SC Smart Interiors SRL) si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente de pe site-ul www.keyla.ro , sau a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Keyla Children’s Boutique
Pentru a plasa o comanda prin intermediul Site-ului, Clientul trebuie să aibă vârsta de 18 ani și sa fie consumatorul final. Minorii sunt excluși în mod expres. Orice persoană care se înregistrează și cumpără în magazinul online își furnizează datele personale și este de acord ca ele să fie prelucrate de Keyla Children’s Boutique în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.
Actualele condiții de utilizare a site-ului se aplică accesului dvs precum și oricărei comenzi plasate pe site, indiferent de modul în care accesați site-ul. Prin accesarea, navigarea, înregistrarea sau utilizarea site-ului, precum și prin plasarea comenzii pe site, confirmați că ați citit și ați înțeles termenii si conditiile de vanzare și că sunteți de acord să respectați prevederile acestora.
Termeni si Conditii de Vanzare
Acești termeni și condiții de vânzare se aplică oricărei comenzi pe care o plasați pe www.keyla.ro , indiferent de modul în care accesați site-ul. Înainte de plasarea unei comenzi, trebuie să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții de Vânzare. Plasând o comandă prin intermediul site-ului, confirmați că ați citit, ați înțeles și sunteți de acord să fiți în totalitate obligați de acești Termeni și Condiții de Vânzare. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții de Vânzare în întregime, nu trebuie să comandați niciun Produs prin intermediul Site-ului.
Acești Termeni și Condiții de Vânzare reglementează contractul de vânzare la distanță dintre compania Keyla Children’s Boutique (SC Smart Interiors SRL) in calitate de Vânzător și Clientul. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
· Înregistrarea unui Cont / Invitat
Pentru a plasa o Comandă, puteți deschide un Cont la noi sau, alternativ, puteți alege să vă plasați Comanda în calitate de Invitat, fără a înregistra un Cont. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personale. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate in Politica de confidentialitate
Când vă înregistrați, trebuie să furnizați mai multe detalii personale despre dumneavoastră. Asigurați-vă că toate datele personale furnizate sunt adevărate, corecte, actuale și complete din toate punctele de vedere. Puteți oricând actualiza sau corecta detaliile despre dumneavoastră accesând Contul. Consultați Politica noastră privind confidențialitatea și protecția datelor pentru mai multe informații despre modul în care informațiile dvs. personale vor fi utilizate și stocate.
Atunci când comandați prin intermediul Site-ului ca Invitat, va trebui în continuare să ne furnizați anumite date personale obligatorii pe care le colectăm pentru procesarea și facturarea Comenzilor. Nu vom stoca detaliile pe care le furnizați prin intermediul Comenzii unui Invitat (cu excepția procesării comenzii dvs. sau dacă v-ați înscris pentru a primi newsletter-ul nostru). Pentru informații detaliate despre modul în care informațiile dvs. personale vor fi utilizate și stocate, consultați Politica noastră privind Confidențialitatea și Protecția Datelor.
· Securitatea Contului
Când vă înregistrați un Cont, vi se va cere să furnizați o parolă pentru a vă păstra securitatea Contului. Parola contului pe care o furnizați trebuie să fie unică și să fie păstrată în siguranță. De asemenea, sunteți responsabil de păstrarea confidențialității parolei și a oricăror activități care apar în contul dvs. Keyla Children’s Boutique nu va fi răspunzător față de nicio persoană pentru orice pierdere sau deteriorare care ar putea apărea ca urmare a faptului că nu ați reușit să vă protejați parola sau Contul.
· Plasarea comenzii
Comenzile se plasează pe siteul www.keyla.ro . Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum dimensiunea, culoarea, prețul și materialele din care au fost produse. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.
Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata produsului. Produsele sunt oferite in limita stocului detinut de Vanzator, utilizatorii site-ului urmand sa fie anuntati in momentul in care un produs nu mai este disponibil.
Imaginile produselor publicate pe site au titlu de informativ, putand sa existe mici diferente de culoare intre imaginile prezentate si produsele reale, datorita calitatii fotografierii. Produselor sunt conforme cu descrierea din Pagina Produsului. Preturile produselor includ TVA dar nu includ cheltuielile de transport si ramburs.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
· Acceptarea Comenzii și Încheierea Contractului de Vânzare la Distanță
Cu excepția cazului în care v-am notificat că nu acceptăm Comanda dvs. sau că ați anulat comanda, acceptarea Comenzii și încheierea Contractului de Vânzare la Distanță între dvs. și Keyla Children’s Boutique va avea loc în momentul în care primiți o confirmare a comenzii dvs. prin e-mail. Înainte de expedierea produselor, Keyla Children’s Boutique are dreptul de a refuza orice Comandă din orice motiv, inclusiv motive legale și de reglementare.
E-mailul care confirmă faptul că Keyla Children’s Boutique a acceptat Comanda dvs. atunci când Comanda dvs. a fost procesată și este gata de expediere va conține o reiterare a Produselor comandate, Prețul contractului, metoda de plată și metoda de livrare aleasă.
Contractul de Vânzare la Distanță se încheie pe o durată determinată. Un astfel de contract va fi considerat reziliat atunci când atât Keyla Children’s Boutique cât și dvs. veți fi executat obligațiile reciproce în termenii și cerințele întreprinse în conformitate cu acești Termeni și Condiții de Vânzare.
· Retragerea din contract – Politica de retur
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii comenzii, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Returnarea efectivă a produsului se poate face prin curierat rapid, cu condiția ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, nepurtate, fara pete sau rupture, cu etichetele si sigiliile intacte si documentele care l-au însoțit). În cazul în care alegeți să vă efectuati un retur, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., mai putin costurile de livrare,fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua rambursarea utilizând aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel.
· Procedura de solutionare a reclamatiilor
În cazul în care doriți să faceți o reclamație despre noi, trimiteți un email la adresa contact@keyla.ro oferind detalii complete, inclusiv data achiziționării și numărul de referință al comenzii, dacă este cazul, și numele și adresa completă și datele de contact. Vă vom trimite răspunsul prin e-mail, în termen de 30 de zile (lucratoare) de la primirea reclamației dvs. În cazul în care nu sunteți mulțumit de propunerea noastră, puteți să vă adresați în continuare plângerile: - Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor - Comisarului Regional pentru Protecția Consumatorilor București - Regiunea Ilfov
Livrarea, Primirea și Transferul Riscurilor și Proprietatea
Livrarea Produselor comandate pe acest website se va efectua exclusiv prin curier. În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare, procesarea comenzii începe imediat după plasare. În cazul în care Clientul folosește o metodă de plată on-line procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată incasarea cu 100% din suma datorată pentru comandă - acesta este momentul de la care incepe să curgă termenul de livrare a produselor către Client. Taxele și termenele de livrare variază în funcție de tipul de produse comandate și de adresa de livrare.
În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare. Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop.
Comenzile sunt în general livrate în termen de 2 (două) până la 30 (treizeci) zile lucrătoare de la data acceptării Comenzii. Trebuie să verificați starea ambalajului la livrare. În cazul în care ambalajul este deteriorat, nu trebuie să acceptați livrarea.
Toate riscurile din Produsele pe care le comandați (inclusiv riscul de pierdere și / sau deteriorarea produselor) vă vor fi transmise atunci când dvs. sau o terță parte indicată de dvs. intră în posesia fizică a Produsului în momentul livrării. Proprietatea produselor nu va trece la dvs. decât după ce am primit plata integrală.
Nu vom fi în niciun fel răspunzători pentru întârzierea sau nereușita livrării Produselor în cazul în care întârzierea sau nereușita este cauzată în totalitate sau parțial de circumstanțe care nu pot fi controlate de noi.
Facturare și plata
Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.keyla.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv: În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului.
Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuată prin intermediul Stripe. Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.
Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul eșuează /nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz va trebui să reluați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.
Forta majora
Niciuna dintre parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din Contract sau prevăzute în acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, este datorată total sau parțial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat.
Dacă în termen de 15 zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legea aplicabila
Prezentul Contract este supus legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Ilfov.