Livrarea Produselor comandate pe acest website se va efectua exclusiv prin curier. În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare, procesarea comenzii începe imediat după plasare. În cazul în care Clientul folosește o metodă de plată on-line procesarea comenzii începe după ce a fost confirmată incasarea cu 100% din suma datorată pentru comandă - acesta este momentul de la care incepe să curgă termenul de livrare a produselor către Client. Taxele și termenele de livrare variază în funcție de tipul de produse comandate și de adresa de livrare.
În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare. Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop.
Comenzile sunt în general livrate în termen de 2 (două) până la 30 (treizeci) zile lucrătoare de la data acceptării Comenzii. Trebuie să verificați starea ambalajului la livrare. În cazul în care ambalajul este deteriorat, nu trebuie să acceptați livrarea.
Toate riscurile din Produsele pe care le comandați (inclusiv riscul de pierdere și / sau deteriorarea produselor) vă vor fi transmise atunci când dvs. sau o terță parte indicată de dvs. intră în posesia fizică a Produsului în momentul livrării. Proprietatea produselor nu va trece la dvs. decât după ce am primit plata integrală.
Nu vom fi în niciun fel răspunzători pentru întârzierea sau nereușita livrării Produselor în cazul în care întârzierea sau nereușita este cauzată în totalitate sau parțial de circumstanțe care nu pot fi controlate de noi.
Facturare și plata
Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.keyla.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv: În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului.
Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuată prin intermediul Stripe. Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.
Debitarea cardului/contului dvs. se realizează numai după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi debitată din contul dvs. în momentul în care vi se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul eșuează /nu este efectuată, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz va trebui să reluați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.